• 070-8875947

Support

Support

Op het moment dat er problemen ontstaan binnen uw ICT omgeving wilt u dat dit de continuïteit van uw bedrijfsvoering zo min mogelijk verstoord. Klanten met een contract hebben voorrang met een response tijd van 4 uur Remote of bij de klant.

systeem-monitoring

Via het monitoren van Uw computersysteem kan R-systems 24 uur per dag Uw server controleren op storingen en capaciteitsproblemen. Denk hierbij aan het vollopen van een serverschijf of een te hoge temperatuur in de server ruimte.
Bij een foutmelding op de server wordt onze servicedienst door middel van een e-mail direct op de hoogte gesteld, waarna wij actie kunnen ondernemen.
Door deze snelle signalering van eventuele storingen wordt de overlast voor Uw bedrijf tot een minimum beperkt

beheer-op-afstand

Indien U tussen de servicebezoeken door op problemen stuit, kunnen wij op afstand Uw systeem overnemen en zo het euvel verhelpen. Hierdoor worden acute storingen snel verholpen.
R-systems maakt ook gebruik van deze mogelijkheid tot ‘remote control’ om buiten de kantooruren updates aan de server uit te voeren. Op deze manier wordt het proces overdag niet verstoord

 

Comments are closed.

UA-35292656-1